vrijdag 6 september 2019

Vrienden en vriendin

'Ik denk dat Maël dit jaar mijn beste vriend zal zijn. Dylan niet, die doet zo raar. Hij gaat in de bean bag soms op mij zitten. En Vemund doesn't really care. Als ik hallo zeg, zegt hij niets terug. Dus Maël. En Win natuurlijk. Maël omdat hij nieuw is en nog niet zo goed Engels kan. Ik speel vaak met hem in makkelijk Engels en ik probeer ook een beetje Frans te praten. Bovendien kan ik hem bezoeken wanneer we terug in België zijn. Frankrijk is niet zo ver. Dylan gaat terug naar de Verenigde Staten, dat is wel ver voor een BFF. Ik probeer vrienden uit Europa te maken, omdat ik weet dat ik die later nog kan zien. En Win natuurlijk. Die blijft in Vietnam wonen maar als ik hier later met mijn vriendin kom, kan ik Win weer opzoeken.'

'Wil je later met je vriendin naar Vietnam?'

'Ja, maar niet om hier te wonen, gewoon om alles te tonen. We gaan dan ook op reis naar het Noorden en zo. En ik neem haar mee naar Win.'

'Oké.'